לוגו רות זיו
077-8040068

חייגו לקביעת פגישה

גיורא קריב, הפקות סרטי תדמית ותוכן וידאו לחברות וארגונים

אנחנו מייצרים עבור לקוחותינו סרטי איכות חווייתיים, שמאפשרים הגדלת חשיפה, חיזוג המותג וצמיחה עסקית מואצת.
הסרטים שלנו נוצרים בתהליך הפקה מקצועי, תוך שיתוף הלקוח לאורך כל הדרך, עד הסרט המוגמר. נשמח להפיק את הסרט שלכם

על גיורא קריב, הפקות סרטי תדמית ותוכן וידאו לחברות וארגונים

אנחנו מפיקים סרטי איכות לחברות, ארגונים ועסקים, כבר 25 שנה.
הסרטים שלנו מותאמים אישית לצורך ולחזון של כל חברה וארגון – אם אלה סרטי תדמית לאתר ולשיווק ברשת, אם אלה סרטי השראה לגיוסים ומצגות, או אם זה תוכן ארגוני ספציפי, שמזמין סרטונים – סרטוני חינוך, הדרכה, תוכן מדעי או כל סיפור אחר שמחפש מסך.
כמו לקוחותינו, גם אנחנו מחוייבים למוצר המושלם. מבחינתנו זה סרט מרהיב, שמרתק את הצופה ומטעין אותו, בערכים שביקשתם להעביר.

השרות

אנחנו מספקים ללקוחותינו סרטי תדמית ותוכן וידאו. אנחנו מלווים את הלקוח לכל אורך תהליך ההפקה – משלב האיפיון וגיבוש הקונספט – המשך בבניית הסיפור ותרגומו לסרט – עד צילומי הסרט, עריכתו והגשת המוצר המוגמר.
הסרטים שלנו מותאמים אישית לכל לקוח, ומותאמים לכל פלטפורמות ההפצה במרחב הדיגיטלי.
קהל היעד שלנו מורכב מכל חברה, ארגון או עסק, שרוצים להעזר בכלי העצמתי של הוידאו, כדי להעביר את הסיפור הלאה, לקהלי היעד שלהם. סרטי תדמית, שיווק רשתי, מוצר, תערוכות, דוקו-תדמיתי, גיוס ופרזנטציות.
אנחנו מפיקים גם תוכן וידאו מותאם אישית, לחברות וארגונים. סרטוני חינוך והדרכה, סרטים לארועי חברה וכנסים, פרסום פנים ארגוני ועוד…

עלות הפקת סרט, או סדרת סרטונים, נעה בין -10,000 ל-100,000 ש"ח

היתרונות

-היתרון הכי גדול שלנו הוא שאנחנו אוהבים לעשות סרטים ועושים את זה כבר 25 שנה, כן, מעידן הקלטות.
-צמחנו יחד עם פריצת העולם החדש של המדיה הדיגיטלית, מהפלטפורמות המטורפות להפצת סרטים, המשך ברמת הציוד וזמינותו, שמאפשרת צילומים באיכות של קולנוע, וכמובן הרחפנים שהופכים כל צלם גם לטייס. כל הטכנולוגיות המופלאות האלה, יחד עם הניסיון הרב שלנו והאהבה הגדולה, לספר סיפור ולעשות את זה יפה – מאפשרים לנו לספק מוצר מלוטש ואפקטיבי.
-ובעיקר, לאורך כל הדרך, יצרנו עבור לקוחותינו סרטים שזכו למיליוני צפיות, שפרצו והגיעו לקהלים רחבים, שהביאו לגיוסי כספים והשקעות ושתרמו לצמיחה העסקית.

ניתן לראות באתרנו מבחר דוגמאות לסרטים, והמלצות של לקוחות מרוצים

כתובת:
טלפון:
אתר
אימייל
טלפון
מיקום
המלצות פייסבוק

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו

לקביעת פגישה ב-WhatsApp