monday.com – מערכת לניהול עבודה וזמן בעסק

כיצד מערכת מאנדיי, יכולה לסייע לכם בעסק?

על monday.com – מערכת לניהול עבודה וזמן בעסק

Monday.com, מערכת לניהול עבודה (Work OS), הוקמה בשנת 2012 על ידי רועי מן וערן זינמן.

חברת תוכנה ישראלית, שהחלה דרכה תחת וויקס ולאחר מכן הפכה להיות עצמאית.

המטרה של החברה היא לשפר את התיאום, היעילות והפרודוקטיביות בארגונים דרך מערכת ניהול עבודה גמישה ומותאמת אישית.

השרות

Monday.com – מערכת ניהול עבודה גמישה שנועדה לשפר את התיאום, היעילות והפרודוקטיביות של צוותים בארגון.

המערכת מאפשרת התאמה אישית של זרימות עבודה, מרכזת את כל העבודה, התהליכים, הכלים והקבצים בפלטפורמה אחת, ומקדמת שיתוף פעולה יעיל בארגון.

המערכת כוללת תכונות כמו לוחות מחוונים הניתנים להתאמה, תצוגות שונות (קאנבן, לוח שנה, תרשים גנט), אינטגרציה עם כלים אחרים, אוטומציות ואפליקציות.

המערכת מתאימה לזרימות עבודה שונות כמו ניהול פרויקטים, מכירות ו-CRM, שיווק ומשאבי אנוש, ומתאימה לצוותים ועסקים בגדלים שונים.

היתרונות

נוחות שימוש: הממשק המשתמש של Monday.com ידוע בכך שהוא ידידותי ואינטואיטיבי, מה שמקל על התחלה מהירה ויעילה של צוותים חדשים עם התוכנה.

התאמה אישית: המערכת מאפשרת למשתמשים ליצור ולהתאים את זרימות העבודה, הלוחות והמחוונים לצרכיהם הייחודיים.

ויזואלי ואינטואיטיבי: Monday.com משתמשת בגישה ויזואלית עם לוחות, כרטיסים וצירי זמן בצבעים, המקלים על מעקב אחר התקדמות ומועדי הגשה.

שיתוף פעולה: המערכת מקדמת שיתוף פעולה בצוות על ידי יכולות כמו הקצאת משימות, הערות, צרופי קבצים והתראות.

אינטגרציה:  משתלבת עם מגוון רחב של כלים ואפליקציות צד שלישי, כגון Google Workspace, Microsoft Office, Slack ועוד.

אוטומציה: Monday.com מציעה תכונות אוטומציה שיכולות לחסוך זמן על ידי מינימיזציה של משימות חוזרות ונשנות.

ניתוח נתונים: המשתמשים יכולים לייצר דוחות ולעקוב אחר מדדי ביצועים כדי לקבל תובנות לגבי התקדמות הפרויקט ופרודוקטיביות הצוות.

קיימת מערכת חינמית מוגבלת, אך לשימוש מלא נדרש תשלום.

 

אתר