לוגו רות זיו
077-8040068

חייגו לקביעת פגישה

Google My Business – גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי, כלי חינמי שגוגל מציעה על מנת לארגן את כל המידע של העסק במקום אחד שמקודם באופן טבעי בגוגל.
עמוד מידע פשוט להקמה, ניתן לייצר אותו באופן עצמאי.

על Google My Business – גוגל לעסק שלי

גוגל לעסק שלי מאפשר לספק מידע על השירות שהעסק מציע, שעות הפעילות, מיקום העסק באופן פשוט וברור.

כלי משמעותי מאוד שקיים בגוגל הוא ההמלצות, באופן פשוט ניתן לשלוח קישור ישיר ללקוחות מהעבר ע"מ שימליצו עליכם ובכך יקדמו את החשיפה שלכם בגוגל, ויאפשרו ללקוחות נוספים לרכוש את השירות שלכם.

בנוסף, גוגל לעסק שלי, מקודם גם במפות גוגל, כך שהמידע על מיקום העסק יהיה נגיש יותר עבור הלקוחות

כמו כן ניתן להוסיף פרטי מידע על השירותים או המוצרים השונים שהעסק מציע.

ניתן להעלות תמונות, עידכונים וכל התפתחות חשובה בעסק.

כדאי לשים לב שכאשר אתם מקימים את העמוד העסק שלכם בגוגל (שזה כאמור שירות חינמי שגוגל מציעה) יתכן וגם יציעו לכם להמשיך לקידום העמוד העסקי שלכם בגוגל, מה שנקרא Google Ads, שזה קידום בתשלום (קידום ממומן), גם אם לא תבחרו להמשיך באופציה זו, עדיין תוכלו לפרסם את העסק שלכם בחינם ב – גוגל לעסק שלי.

השרות

כדי להקים גוגל לעסק שלי:

הכנסו לקישור האתר המצורף

והתחילו בתהליך.

בשלב הראשון תתבקשו למלא את שם העסק – אני ממליצה להשתמש בשם בו מכירים אתכם הלקוחות שלכם, ובשם בו ישתמשו כדי להמליץ עליכם.

(שימו לב – את כל הפרטים שאתם ממלאים עכשיו ניתן לשנות גם בהמשך)

בשלב השני – תדרשו למלא את תחום העסק, בחרו את התחום הקרוב ביותר לעסק שלכם.

בשלב השלישי – תעברו תהליך אימות. תהליך אימות יכול להתקיים באופן מיידי, או במשך מס' שעות ולעיתים זה גם לוקח מס' שבועות, כאשר גוגל מאמתת אתכם דרך גלויה שהיא שולחת באופן אישי לתיבת הדואר.

בשלבים שאחרי – תמלאו את פרטי המידע של העסק שלכם, תוכלו להעלות תמונות להוסיף שירותים/ מוצרים, פוסטים, וכמובן לשלוח ללקוחות עבר והווה קישור כדי למלא המלצה על השירות שלכם.

כדאי לדעת, שניתן לשנות ולעדכן את פרטי העסק בהתאם לשינויים המתרחשים בו.
במידה ונתקלים בבעיה, כדאי לפנות לשירות התמיכה הטכנית של google

היתרונות

למה כדאי להקים גוגל לעסק שלי:

  1. הלקוחות מחפשים אתכם בגוגל, גם אלו שכבר שמעו טובות עליכם, יתכן ויכנסו לעשות חיפוש קצר על השם שלכם.
  2. לקוחות פוטנציאלים שראו פרסומים שלכם, יתכן ויצטרכו מידע טכני של פרטי יצירת קשר או דרכי הגעה לחנות ואפילו באיזה זמנים העסק שלכם קבוע.
  3. המלצות, גוגל לעסק שלי נותן להמלצות על העסק שלכם מקום של כבוד.
  4. כלי פרסומי חינמי בגוגל.

לעוד הסברים על היעילות השיווקית מוזמנים לקרוא במאמר זה.

אתר

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו

לקביעת פגישה ב-WhatsApp