בפרק זה נחקור את האופציות השונות לשיווק המתאימות לעסקים שמתמודדים עם טראומה.
נדבר על פלטפורמות מגוונות, דרכי פעולה ואסטרטגיות עסקית שיווקיות, תוך התחשבות במאפיינים ייחודיים של עסקים המתמודדים עם רגישות גבוהה וחשש מחשיפה.
נדגיש איך לבחור את הפלטפורמות הנכונות והנגישות ביותר לעסק, כיצד להתאים את השיווק למגבלות ולחוזקות הקיימות, ואילו פתרונות יכולים להקל על תהליכי השיווק ולסייע בצמיחה.
מוזמנים לכתוב לי תגובות במייל או בווצאפ
אם נהניתם מהפרק, אני מזמינה אתכם לשתף את הפרק עם חברים וקולגות.
אם ברצונכם לתמוך בפודקאסט ולעזור להמשיך ליצור תוכן איכותי, תוכלו לעשות זאת דרך BuyMeACoffee.
פשוט לחצו על הקישור ותוכלו לרכוש קפה ולהביע את תמיכתכם.