בפרק זה נחקור את האופציות השונות לשיווק המתאימות לעסקים שמתמודדים עם טראומה.
נדבר על פלטפורמות מגוונות, דרכי פעולה ואסטרטגיות עסקית שיווקיות, תוך התחשבות במאפיינים ייחודיים של עסקים המתמודדים עם רגישות גבוהה וחשש מחשיפה.
נדגיש איך לבחור את הפלטפורמות הנכונות והנגישות ביותר לעסק, כיצד להתאים את השיווק למגבלות ולחוזקות הקיימות, ואילו פתרונות יכולים להקל על תהליכי השיווק ולסייע בצמיחה.
מוזמנים לכתוב לי תגובות במייל או בווצאפ
אם נהניתם מהפרק, אני מזמינה אתכם לשתף את הפרק עם חברים וקולגות.
📩ואם משהו בפרק הזה דיבר אליכם מבפנים, יש סיכוי טוב שגם ההכשרות לעסקים מתמודדי טראומה יתאימו לכם. זו הזמנה ללמוד לנהל מתוך חמלה, הבנה וכוחות אמיתיים.
