בפרק הזה של הפודקאסט, נסייר בעולם המורכב של שיווק רגשי ופוסט טראומה.
נבחן איך עסקים מתמודדי טראומה יכולים להגדיר קהלי יעד בצורה רגישה ואפקטיבית, מבלי להתעלם מהאתגרים הייחודיים שהם נתקלים בהם.
נלמד לזהות ולנצל את ההזדמנויות שהשיווק הממוקד מציע, כדי לסייע ללקוחות הפוטנציאליים למצוא את השירות או המוצר שהם צריכים ולשפר את התוצאות העסקיות.
מוזמנים לכתוב לי תגובות במייל או בווצאפ
אם נהניתם מהפרק, אני מזמינה אתכם לשתף את הפרק עם חברים וקולגות.
אם ברצונכם לתמוך בפודקאסט ולעזור להמשיך ליצור תוכן איכותי, תוכלו לעשות זאת דרך BuyMeACoffee.
פשוט לחצו על הקישור ותוכלו לרכוש קפה ולהביע את תמיכתכם.