לעשות סוויץ' בשיווק – לשיווק אפקטיבי יותר

איך להתיידד עם עשייה שיווקית?

תוכן עניינים

אם אנחנו מסתובבים רק מעט ברשתות החברתיות,

נוכל לראות מלא הסברים איך הכי נכון ונדרש לשווק.

יש מלא שיטות, מלא מילים מסובכות, ומילים באנגלית ומילים גדולות כמו קמפיין ומילים שדורשות פרשנות

אבל מה בסה"כ באנו לעשות?

באנו לתת את מה שיש לנו למי שצריך אותנו.

זה הכול,

זה המהות של העסק.

יש לנו שירות/ מוצר, יש מי שצריך אותו וכל מה שאנחנו עושים זה עסקת חיליפין בעזרת כסף.

ככה פשוט.

אז למה השיווק צריך להיות מסובך?

אז זהו שלא.

בואו נעשה סוויץ' שיווקי.

תמונה זו היא פתיח למאמר מידע על חשיבה אחרת לשיווק וכיצד היא מועילה להגברת השיווק

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו

שיווק = הנגשה

וזה הולך ככה, שיווק = הנגשה.

תפקידנו הפשוט ויש לומר אפילו השליחות שלנו, שמי שרוצה אותנו, שמי שזקוק לנו ידע שאנחנו קיימים.

כולנו מכירים את החוויה המתסכלת, שאנחנו צריכים שירות מסוים ואין לנו מושג איך להשיג אותו.

זו חוויה לפעמים אפילו של חוסר אונים.

'אני צריכה תכשיט מתאים לחתונה שלי' , 'אני מחפשת מטפלת לילדה שלי', ' אני צריכה שהסלון שלי יהיה לי נוח' וכו'

כולם צרכים, ובסה"כ ממש יועיל ויקל עלינו לדעת על הפתרונות שאנו צריכים, בזמן שאנו צריכים אותם.

אז מה נדרש מאיתנו מציעי השירות/ המוצר לעשות.

להנגיש את המידע, בכל דרך שיהיה נוח למי שצריך לדעת על קיומנו.

בואו נעשה את הסוויץ, נסתכל על הצרכים של הלקוח ומשם נדבר אליו, במקומות שהוא מכיר ובשפה שקל לו להבין, זה הכול

זה הסוד הגדול שמאחורי שיווק

נכון שזה פשוט יותר?

בהצלחה

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו