נדיבות בשיווק – השיטה לשיווק אפקטיבי ללא לחץ

לשווק זה כמו לספר סיפור

תוכן עניינים

אהבתם את התוכן?
מוזמנים להיות שותפים על ידי buymecoffee
תרומתכם תעודד יצירת תכנים איכותים נוספים.

המאמר הזה מיועד דווקא למי שמרגיש שהשיווק מלחיץ אותו.

למי שמדקדק בכל פעולה שיווקית שהוא עושה כי הפעם זה חייב להביא לתוצאות.

למי שמרגיש מאוד לא בטוח בפעילות השיווקית שלו, אולי היא אינה מדויקת.

למי שמרגיש מבוכה מלשווק.

זה לא מיועד לסוכניות שיווק – שם הדיוק הוא חשוב.

אני מטמיעה כאן את המושג החדש הזה כדי לשחרר אתכם מהתוצאות.

התוצאות לא בשילטתכם אבל תנועה שיווקית גמישה בהחלט מאפשרת להגביר את התוצאות השיווקיות

ואני אסביר,

המשיכו לקרוא.

תמונה לפוסט בנושא שיווק בנדיבות וכיצד הוא משפיע על האפקטיביות השיווקית

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו

מה זה בעצם שיווק?

שיווק הוא הנגשה של השירות או מוצר שאנו מציעים למי שצריך אותו.

חשבתם פעם לצמצם את מידת ההנגשה אליכם למול מי שצריך אתכם?

לא.

הרי זו המהות של עסק, לתת שירות/ למכור מוצר למי שצריך אותנו.

אז גם שיווק צריך להיות באותה הנדיבות שאנו מתייחסים להנגשת העסק לקהל שלנו.

 

אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות את המסע העסקי שלקוח עובר עד שהוא מגיע אלינו.

לפעמים זה פוסט שמושך את העין ואז חבר גם משתף שהוא מכיר וממליץ.

לפעמים זה האתר שעלה ואח"כ עוד פרסום נוסף בגוגל, יש המון דרכים שהלקוח יכול וכדאי שיחשף אלינו.

כדי שכאשר הוא צריך אותנו, אנחנו נהיה הפתרון עבורו.

מה חשוב לזכור? שהלקוח צריך גם להחשף אלינו, גם לזכור שאנחנו קיימים, גם לדעת שאנחנו פתרון בשבילו וגם צריך שיהיה לו צורך בנו.

כל זה לוקח את הזמן שלו, ובזמן הזה שיווק בנדיבות יאפשר לו לעבור את מסע הלקוח הנדרש עד שהוא מגיע אלינו.

 

אני ממליצה להתייחס לשיווק גם כמו לספר סיפור

כמו שלא תתקמצנו על הפרטים בסיפור, כך גם השיווק צריך להיות לפרטים, בשפע, לספר את הסיפור החשוב שלנו בכל מקום שבו אנו נוכחים.

 

בהצלחה!

לקביעת יעוץ עסקי אצל רות זיו