בפרק זה נצלול לתוך האתגר המשמעותי של שמירת רצף שיווקי, במיוחד עבור עסקים המתמודדים עם פוסט טראומה מורכבת.
נדון בקשיים שעלולים להתעורר כתוצאה ממצבי רוח משתנים ודיסוציאציה, אשר מפריעים לרצף השיווקי.
נציג מגוון פתרונות וכלים, כמו בניית שגרות גמישות ותכנון מראש, שיכולים לסייע בשמירה על עקביות גם בתקופות מאתגרות יותר.
מטרת הפרק היא לעזור לכם להרגיש יציבות וביטחון בעסק, גם כשהדרך לא תמיד חלקה.
מוזמנים לכתוב לי תגובות במייל או בווצאפ
אם נהניתם מהפרק, אני מזמינה אתכם לשתף את הפרק עם חברים וקולגות.
📩ואם משהו בפרק הזה דיבר אליכם מבפנים, יש סיכוי טוב שגם ההכשרות לעסקים מתמודדי טראומה יתאימו לכם. זו הזמנה ללמוד לנהל מתוך חמלה, הבנה וכוחות אמיתיים.
