בפרק הזה של הפודקאסט, נסייר בעולם המורכב של שיווק רגשי ופוסט טראומה.
נבחן איך עסקים מתמודדי טראומה יכולים להגדיר קהלי יעד בצורה רגישה ואפקטיבית, מבלי להתעלם מהאתגרים הייחודיים שהם נתקלים בהם.
נלמד לזהות ולנצל את ההזדמנויות שהשיווק הממוקד מציע, כדי לסייע ללקוחות הפוטנציאליים למצוא את השירות או המוצר שהם צריכים ולשפר את התוצאות העסקיות.
מוזמנים לכתוב לי תגובות במייל או בווצאפ
אם נהניתם מהפרק, אני מזמינה אתכם לשתף את הפרק עם חברים וקולגות.
📩ואם משהו בפרק הזה דיבר אליכם מבפנים, יש סיכוי טוב שגם ההכשרות לעסקים מתמודדי טראומה יתאימו לכם. זו הזמנה ללמוד לנהל מתוך חמלה, הבנה וכוחות אמיתיים.
