יעוץ עסקי, רגע לפני שנשוחח להכרות,
מה כדאי לדעת?
1. תוכן היעוץ: תהליך היעוץ מתחלק לנדרש בניהול עסק ברמה הטכנית: מכירות, שיווק, אסטרטגיה עסקית, פיננסי, ניהול לקוחות וכו.
בנוסף להיבטים שבהם העסק מתנגש בנו כאנשים – איתור אתגרים בניהול עסק ומציאת פתרונות עוקפים מותאמים אישית.
2. משך התהליך: משתנה מלקוח ללקוח, בין פגישות בודדות לנושאים ספציפיים בניהול העסק ועד לתהליכים של למעלה משנה.
בשלב הראשון יש בנית אימון והכרות מעמיקה יותר, לכן פגישות קבועות יעילות יותר.
3. זמן הפגישה – 50 דק'.
4. עלות הפגישה ותנאי תשלום: עלות שעת יעוץ – 350+מע"מ, תשלום בעת קביעת הפגישה.
5. מחויבות: תהליך היעוץ אינו 'חתונה קתולית' – בכל עת נבחן שהוא משרת את מטרותייך, במידת הצורך נעזור לך למצוא את אנשי המקצוע האחרים המדויקים לך, אחריות למימוש היעוץ היא עליך.
6. זמינות: ניתן ומומלץ בשמחה לשלוח הודעות בין הפגישות, אני עונה כשנוח לי.
כדאי לדעת שלשתף אותי יותר, יאפשר לי להכיר אותך טוב יותר ובכך לדייק ולהשיג את היעדים העסקיים בצורה טובה יותר.
7. מיקום הפגישות: הפגישות נעשות בזום/ גוגל מיט או בקרית גת.
8. זמני פגישות אפשריים: ראשון שני רביעי וחמישי 9:00-12:00 (זמנים אלו יכולים להשתנות מעת לעת.) קביעת הפגישה נעשית בקישור ייעודי לכך.
9. תנאי ביטול: ביטול פגישה ללא תשלום עד 48 שעות שלפני הפגישה, ביטול בתוך שעות אלו בתשלום מלא של הפגישה.
10. אחריות – האחריות על התהליך ועל הביצוע והתוצאות הינם של הלקוח, לבחירתו האם לממש את המידע המתקבל ביעוץ ובאחריותו להתמודד עם התוצאות.
עד כה, מידע ראשוני, טכני בעיקרו מקווה שעונה לך לפחות על השאלות הראשוניות.
כדי שנוכל לוודא שאני היועצת המתאימה עבורך, חשוב שנשוחח טלפונית ונכיר, נא לשלוח הודעת וואצאפ 0525767829 ונתאם זמן לשיחת הכרות.
מחכה לשמוע ממך.